Gyakori kérdések - házirend
Bejelentkezés
Bejelentkezés és információkérés telefonon, online, Facebook és Instagram üzenetben lehetséges.
Fizetés
Az üzletben minden szolgáltatás azonnal fizetendő, hitel nincs, az árak fixek, nem alkuképesek. Bankkártyás fizetésre nincs lehetőség!
Házirend
Az időpont lefoglalásával, a szolgáltatások igénybevételével Vendégem automatikusan elfogadja a Házirend szabályait.
Késés
Késést maximum 15 percig tudok elfogadni, ezt meghaladóan új időpontot kell egyeztessünk.
Lemondás
72 órán belüli lemondás estén a foglaló vagy az ingyenes kontroll elveszik. 72 órával korábbi lemondás esetén új időpontot csak egyszer lehet foglalni.
Korrekció
Korrekciós időpontot egyszer lehet módosítani, utána elvész az ingyenes kontroll lehetősége. További időpont esetén a korrekciós alkalom 35.000Ft.
Betegség
A többi vendég és saját egészségem megőrzése érdekében kérem, hogy csak egészségesen vedd igénybe a szolgáltatásaimat. Ha betegnek érzed magad, kérlek jelezd felém és egyeztessünk új időpontot.
Többszöri hiányzás
Amennyiben valaki kétszer egymás után nem jelenik meg a lefoglalt időpontban vagy nem értesít engem a lemondásról, őt sajnos a jövőben nem tudom többször vállalni.
Foglaló
Bármely szolgáltatás igénybevételekor 30% foglaló befizetése szükséges, melyről további információt e-mailben küldök az időpont kiválasztása után.
Foglaló információ
Az időpont rögzítése a foglaló befizetése után válik véglegessé. A foglalót az időpont kiválasztása után 72 órával rendezni kell, különben az időpont törlésre kerül. A foglaló nem visszatérítendő, kivéve, ha a szolgáltató részéről történik lemondás. Amennyiben a vendég az időpont előtt legalább 72 órával értesít engem a lemondásról, a foglaló összegét egy későbbi időpontban felhasználhatja, de visszafizetés nem történik. 72 órával korábbi lemondás esetén az időpontot csak egyszer lehet módosítani. Ha a vendég az időpontot nem mondja le, nem jelenik meg vagy 72 órán belül mondja le, a foglaló elveszik. Betegség esetén orvosi igazolással bármikor új időpontot biztosítok, kérem a foglaló miatt ne érkezzen betegen. A foglalóval kapcsolatos kérdésekkel, módosításokkal vagy lemondásokkal csak telefonon lehet kapcsolatba lépni velem!